Uvjeti poslovanja

KUPNJA U WEB TRGOVINI

Odaberite kategoriju, artikl koji vam se sviđa i kliknite gumb za narudžbu. Otvorit će se obrazac za narudžbu, upišite podatke i automatski vam stiže ponuda u sandučić e-pošte (provjerite promocije, spam).

PERSONALIZIRANE I POSEBNE NARUDŽBE

Imate ideju i želite nešto posebno?
Pošaljite mi poruku s fotografijom (odaberite iz galerije, mojih objava na FB ili Instagram stranici), te ukratko opišite svoje želje. Kad dogovorimo sve detalje, šaljem vam ponudu.

Način Plaćanja

NAČIN PLAĆANJA je transakcijski račun.
Nakon potvrde narudžbe ponudu s podacima za uplatu automatski dolazi putem e-pošte na e-adresu kupca. Ponuda vrijedi 5 dana, osim u slučaju prigodnog popusta kada je rok važenja ponude ograničen vremenom trajanja popusta. Račun prilažem u paketu ili šaljem putem e-pošte.
Obrt Pušlek nije u sustavu PDV-a temeljem čl.90. st.2. Zakona o PDV-u.


PAKIRANJE PROIZVODA

Svaki artikl zamotan je i zapakiran u kutiju kako bi do kupca stigao neoštećen. U tu svrhu koristim već rabljene, ali čiste kutije kao osobni ekološki doprinos. Pažljivo otvorite paket kako ne biste oštetili proizvod.

Ukoliko želite da odabrani proizvod aranžiram kao poklon, prilikom naručivanja možete odabrati dodatnu uslugu zamatanja u ukrasni papir ili ukrasnu foliju/celofan.


Dostava Paketa

Pakete šaljem putem MBE Križevci i Hrvatske pošte isključivo na području RH. Dostavna služba paket isporučuje na adresu koju ste unijeli u obrazac za naručivanje. Dostava se vrši do ulaza u kuću ili stambenu zgradu. Napomena: kod dostave u stambenu zgradu, dostavljač nije dužan paket nositi do ulaza u stan, na kat, te unutar stambene ili poslovne zgrade.


ROK ZA DOSTAVU

Nakon primitka uplate po ponudi započinjem izradu odabranog artikla, pakiram i predajem dostavnoj službi.

Datum isporuke je samo procjena i ne mogu garantirati. Naručeni artikl ću poslati u roku od 3-15 dana, ovisno o vremenu potrebnom za izradu i trenutnoj dostupnosti pojedinih proizvoda. Nakon toga nemam nikakvu kontrolu nad dostavnim službama i ostalim čimbenicima koji bi mogli odgoditi isporuku. Ipak, kako biste mogli barem približno odrediti rok isporuke, dodatne informacije o uvjetima i rokovima dostave možete provjeriti na stranicama dostavnih službi čije usluge koristim: MBE Križevci ovdje i Hrvatska pošta ovdje.


UVJETI ZA POVRAT I ZAMJENU

Povrat i zamjenu moguće je ostvariti u slijedećim slučajevima:

  • Poslan vam je pogrešan artikl koji niste naručili
  • Artikl ne odgovara opisu
  • Dimenzije ne odgovaraju opisu

Pošaljite pismeni prigovor na adresu Pušlek, ul. Đure Estera 1/A, 48000 Koprivnica ili putem e-pošte na info@puslek.hr u roku od 24 sata od primitka pošiljke, opišite nedostatke ili oštećenja, te priložite fotografije istih. Važno ‼️ Ovaj dio ne odnosi se na digitalne proizvode poput e-knjiga. E-knjige isporučuju se u PDF obliku, te njihov povrat nije moguć.

Pošaljite artikl natrag unutar 14 dana od primitka pošiljke, u originalnoj ambalaži i sa svim popratnim dokumentima na adresu Pušlek, ul. Đure Estera 1/A, 48000 Koprivnica. Ukoliko je razlog povrata opravdan, moguća je zamjena za drugi artikl ili povrat novca.

Sljedeći artikli se ne mogu vratiti ili zamijeniti zbog prirode ovih predmeta:

  • Prilagođene ili personalizirane narudžbe
  • Predmeti na rasprodaji
  • E-knjige
  • Artikli oštećeni nepažljivim rukovanjem kod otvaranja paketa

Kupac je odgovoran za troškove povrata. Ako se predmet ne vrati u izvornom stanju, kupac je odgovoran za gubitak vrijednosti.

Važno!

Što ako paket stigne oštećen?

Dostava na adresu: Nemojte od dostavljača/poštara preuzeti paket s vidljivim oštećenjima, otvoren, nagnječen ili mokar. Primitkom takve pošiljke potvrđujete da je paket isporučen neoštećen, te gubite pravo na prigovor i povrat robe zbog oštećenja u transportu. Nepreuzeti oštećeni paket dostavna služba vraća pošiljatelju – meni, a zatim vam šaljem novi ispravan i neoštećen artikl ili vraćam novac na zahtjev.

Dostava u paketomat: Hrvatska pošta omogućuje vam da svoj paket preusmjerite za preuzimanje u paketomatu. Ako prilikom preuzimanja paketa iz paketomata primijetite da je paket oštećen, u roku od jednog sata od trenutka kada ste otvorili pretinac paketomata, nazovite Službu za korisnike na broj: 072 303 304 ili podnesite prigovor zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke na službenoj web stranici Hrvatske pošte.

Nakon podnošenja prigovora obvezni ste u najkraćem mogućem roku s pošiljkom doći do najbližeg poštanskog ureda radi izrade Zapisnika o nepravilnosti pošiljke kojim se utvrđuje stanje pošiljke i nastala šteta.